لینک دانلود و پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 16 صفحه
قسمتی از متن .doc :
2
الف ـ تفاوت هاي مديريت و رهبري :
چنان كه پيش از اين يادآور شديم، مديريت به معني اداره كردن سازمان هاي نسبتاً كوچك است كه اصطلاحاً اداره خوانده مي شود. اداره يا سازمان، همان نظام بوروكراتيك يا ديوان سالاري است
در چنين نظامي مسائل رسمي و وظايف تعيين شده درجه اول اهميت هستند و همگان مؤظف به اطاعت .
دانلود برای شما مديريت ,اداره ,رهبري ,تفاوت ,تفاوت مديريت ,مورد تفاوت ,مورد تفاوت مديريت منبع
درباره این سایت